مقالات علمی

مقالات علمی

مقالات علمی

مقالات علمی

5 معیار برای اندازه گیری اثربخشی کمپین های تبلیغاتی


در زیر چند معیار مهم وجود دارد که به شما در نظارت بر موفقیت کمپین های تبلیغاتی شرکت تبیلغاتی کمک می کند. این یک لیست جامع نیست؛ بلکه، اینها برخی از معیارهای کلیدی برای کمک به شروع شما هستند! برای فهرست کامل‌تر، پست ما را با عنوان « 22 معیار مهم بازاریابی دیجیتال » بررسی کنید.


1. منابع و کانال های ترافیک

وقتی صحبت از منابع ترافیک پولی به میان می آید، برخی از آنها همیشه موثرتر از سایرین خواهند بود. این به شما بستگی دارد که بفهمید کدام یک برای کسب و کار شما بهتر عمل می کنند!


2. نرخ کلیک

ممکن است قبلاً با این یکی آشنا شده باشید. این نسبت کلیک به نمایش برای یک کمپین تبلیغاتی است و اغلب برای اندازه گیری کارایی تبلیغات استفاده می شود.


3. نرخ تبدیل 

این مهمترین معیار کمپین شماست زیرا درصد کاربرانی را که اقدام خاصی را در وب سایت شما انجام داده اند به شما می گوید. این اقدام می تواند هر چیزی باشد، از پر کردن فرم تا ثبت نام برای آزمایش رایگان محصول یا خدمات شما. 


4. نرخ نگهداری

نرخ نگهداری اندازه گیری می کند که چه تعداد از مشتریان خود را در یک بازه زمانی معین حفظ کرده یا نگه داشته اید. معمولاً معادل این است که کاربر از محصول یا خدمات شما بیش از یک بار در روز، ماه در هفته و غیره استفاده کند.


5. معیارهای اجتماعی 

در نهایت، ما معیارهای رسانه های اجتماعی را داریم. رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین ابزارهای برندها در اجرای کمپین های تبلیغاتی هستند. شاخص‌هایی مانند تعداد اشتراک‌گذاری‌ها، بازدیدها، لایک‌ها، نظرات و غیره می‌توانند به شما در درک عملکرد کمپین تبلیغاتی خود کمک کنند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد